Mini-Challenge: 21 An + 21 Sarkı

Pazartesi, Mart 21, 2016


Herkesin belli anlarda dinlediği belli şarkılar vardır. Üzgünken, mutluyken, yemek yaparken, bisiklete binerken... Müziğin ruh halleri üzerindeki etkisi azımsanamayacak kadar kuvvetli. 

Bugün içinde bol bol şarkı olan mini bir challenge hazırladım, kendi kendime 21 an için 21 şarkı sordum, sonra da cevapladım. Şarkıların hepsini üzerlerine tıklayarak dinleyebilirsiniz.

İlk olarak challenge için iki blogger arkadaşımı etiketliyorum: Eylül ve Emre.

Ve sonra da hepinizi ayrıca bu oyuna katılmaya davet ediyorum. Eğer bu challenge'a katılırsanız mutlaka bana da haber verin, benzer anlarda sizlerin neler dinlediğini keşfetmek çok keyifli olacak eminim!

Hazırsak başlıyorum:

21 An 21 Şarkı Challenge

1. Keyfini en hızlı yerine getiren şarkı?

2. Kendini teselli etmek istediğinde?

3. Cep telefonu melodin?

4. Bundan önceki neydi?

5. Peki 10 yıl önce?

6. Anında enerji ihtiyacı olduğunda?

7. Unutulmaz konser performansı?

8. Sabah kahvesine en çok yakışan?

9. Peki öğleden sonra kahvesine?

10. Gitmeler?

11. Kalmalar?

12. Sonbahara en çok yakışan?

13. Kışa?

14. Yaza?

15. Favori soundtrack?

16. Favori dizi introsu?

17. Umutlu bir şarkı?

18. Yeni bir keşif?

19. Instant-Girl-Power?

20. Gülmek eğlenmek için?

21. İyi geceler?
Clair de Lune

Benim cevaplarım bu şekilde. Ortak cevaplarımız var mı? Ya da şimdi keşfedip sevdiğiniz bir şarkı? Aşağıya yorum bırakmayı unutmayın! 

p.s. Zor günler geçiriyoruz, ama umudumuzu, yaşama sevincimizi kaybetmemeliyiz (ki bunu yazarken bile zorlandım ne yalan söyleyeyim). Tutunmak gerek, bir yerlere, bir şekilde... Güzel günlere, güzel haberlere uyanma dileğiyle, kendinize iyi bakın!

Sevgiler


You Might Also Like

6 yorum

  1. Ay yine harika bir Meriç konusu bu! Tam da güzel müziklere ihtiyacımız olan bir anda yetiştin, pek çok şarkıyı hatırlamak ve seninkileri keşfetmek iyi gelecek çok, teşekkür ederim güzel Meriç, akşam eve gelir gelmez yazacağım. Bugünlerde ''Know how''ı dinliyorum ben de hep, canlı performansını, Feist sahneye çıktığı an gülümsüyorum hep :) Ellerine ve müziklerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyorum :) Gerçekten güzel sözlere, melodilere, duygulara her zamankinden daha çok ihtiyacımız var bu ara.

      Sil
  2. Ah çok sevdim bu tag'i! bir müzik delisi olarak en yakın zamanda ben de yapacağım blogda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın yaşasın, benim için de o kadar eğlenceli oluyor ki bir sürü yeni şarkı, yeni an, yeni güzellik.
      Heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  3. Çok ortak var Meriç'cim. Youtube yasaklı ama telefondan bulup dinleyeceğim, canım çekti Know How ya :) İç açıcı fikirlerinle sen çok yaşa <3

    YanıtlaSil
  4. Yaa bu post'unu daha yeni gorebildim Meric!! Hic olmadi, sorry :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe